Copy

ACTION-Nytt #7

ACTION-Gruppen på Distriktskonferansen 2021

Distriktskonferansen var et viktig treffpunkt for ACTION-gruppen.

Her kunne vi møte nye og gamle kontakter, få en oppdatert status fra klubbene, og høre om det arbeid flere allerede gjør i tråd med distriktets hovedfokus: medlemsutvikling/klubbutvikling.

Mange er godt i gjenge, noen har koblet seg til ACTION 2021-2024 - har utpekt ambassadører - og en del er knapt kommet i gang etter et trøblete fjorår.

Gjennom ACTION 2021-2024 kan vi skape en felles arena med inspirasjon og idéutveksling for å bevare og rekruttere medlemmer til rotaryklubbene i distriktet.

Distriktet sponser synlighet

ACTION-Gruppen sponser Rollups som bestilles via lenken/knappen nedenfor med kr 900,- pr/stk.
Bruk kampanjekode: Action#2021 ved bestilling.

Ved utsjekk av handlevogn legger du inn kampanjekode.
Rabatten trekks fra umiddelbart.

ROTARY-Quiz - god deltagelse

STOR INNSATS OG ET SMITTENDE ENGASJEMENT

I løpet av Quiz-perioden fra mai til 19.september var det 12 klubber som gjennomførte én eller flere dager med Rotary-Quiz. 658 personer leverte inn svarlapper, derav 64 svarte via nettportalen.
Takk til alle som var med på å gjøre Rotary synlig. Takk til deg som organiserte, hentet materiell, sto på stand og sendte videre til neste klubb.

SETT AV TID I KALENDEREN TIL AMBASSADØRTREFF